Úvodní ustanovení

Ubytovaní hosté se řídí právním řádem České republiky na základě českého práva a ubytovacím řádem apartmánu Roubenka Holcová nebo Roubenka Mříčná (dále jen „ubytovací zařízení"). Ubytovaný host přijímá ubytovací řád jako smluvní podmínku ubytování a je povinen dodržovat jeho ustanovení.

Všeobecné obchodní podmínky (dále jen "podmínky") ubytovacích zařízení provozovaného firmou Milena Holcová, Josefa Hory 4092/29, 46604 Jablonec nad Nisou - Mšeno nad Nisou, IČ: 49074521 zapsaná v obchodním rejstříku, upravují vzájemný smluvní vztah mezi společností Milena Holcová a fyzickou osobou, která služby objednává (dále jen "klient").

Článek I. - Předmět smluvního vztahu

Tyto Podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran při přechodném nájmu  pokojů pro ubytování, rekreačních a jiných doprovodných služeb jako jednotlivé služby dle individuálního požadavku zákazníka.

Článek II. - Vznik smluvního vztahu

Smluvní vztah mezi klientem a hostitelem vzniká potvrzením objednávky pobytu ze strany ubytovacího zařízení. Ubytovací zařízení se zavazuje poskytnout klientovi pobyt a zabezpečit ve sjednaném rozsahu a kvalitě sjednané služby (dále jen "pobyt") a klientovi vzniká závazek zaplatit ubytovacímu zařízení smluvenou cenu.

Článek III. – Objednávka pobytu, cena a platba

3.1 Objednávka pobytu

·        telefonicky: +420 730 145 058

·         e-mailem: info@roubenka-holcova.cz, holcova@gmail.com

·        prostřednictvím elektronického formuláře na webových stránkách: www.roubenka-holcova.cz nebo dle příslušného webu ubytování.

 

3.2 Host je povinen za ubytování a jím využité další služby zaplatit dohodnuté smluvní ceny na základě stanovených cen dle ceníku nebo rezervačního systému.

Ceny poskytovaných služeb jsou uvedeny v aktuálně platném katalogu, cenících, nabídkových listech nebo na www.roubenka-holcova.cz nebo dle příslušného webu.

Změna služeb a cen v katalogu uvedených je vyhrazena.


3.3 Úhradu klientem objednaných a ubytováním potvrzených služeb provádí klient formou zálohové platby a doplatku.

Úhradu objednaných služeb provádí klient předem na základě zaslané proforma faktury, a to do data uvedeného na dokladu jako datum splatnosti.

Služby považujeme za uhrazené dnem připsání platby na bankovní účet.

Výše záloh a časový rozvrh plateb je stanoven, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak, takto:

·        u pobytů je zákazník povinen při vzniku smluvního vztahu předem uhradit zálohu ve výši 10 % stanovené ceny nebo v jiné výši specifikované na dokladu, doplatek je zákazník povinen uhradit nejpozději jeden měsíc před rezervací pobytu.

Způsoby platby

·        platba převodem či složením hotovosti v CZK na účet číslo:

  • mBank CZ
  • Účet CZK: 670100-2217319935/6210
    IBAN: CZ10 6210 6701 0022 1731 9935

·        Pobyt klienta lze plně nebo částečně uhradit zaměstnavatelem, příp. jinou organizací. V tomto případě klient uvede tuto skutečnost již při podání objednávky a pobyt je na základě objednávky fakturován objednateli

 

3.4 Dostane-li se klient do prodlení s úhradou platby za poskytnuté služby, má ubytovací zařízení právo uplatnit po klientovi úrok z prodlení dle nařízení vlády č. 351/2013. 

3.5 Veškeré platby budou uskutečněny v českých korunách (CZK)

Článek IV. - Základní práva a povinnosti zákazníka

4.1 Práva zákazníka:

·        a) právo na řádné poskytnutí smluvně sjednaných a zaplacených služeb

·        b) právo být seznámen s případnými změnami ve smluvně sjednaných službách

·        c) právo kdykoliv před zahájením pobytu nebo čerpáním jednotlivých služeb odstoupit od smlouvy dle článku VI

·        d) právo na reklamaci vad  


4.2 Povinnosti zákazníka:

·        a) poskytnout ubytovacímu zařízení součinnost, která je potřebná k řádnému zabezpečení a poskytnutí služeb, především pravdivě a úplně uvádět požadované údaje v objednávce vč. nahlášení jakýchkoliv změn takových údajů

·        b) bez zbytečného odkladu sdělovat ubytovateli své stanovisko k případným změnám v podmínkách a obsahu sjednaných služeb

·        c) převzít od ubytovatele doklady potřebné pro čerpání služeb a dostavit se ve stanoveném čase na místo určení

·        d) v případě odstoupení od smlouvy je zákazník povinen takové odstoupení od smlouvy ubytovateli oznámit a zaplatit odstupné dle uvedených storno podmínek

 Článek V. – Základní povinnosti ubytovacího zařízení

·        a) poskytnout klientovi veškeré informace k pobytu

·        b) zabezpečit klientovi pobyt na základě potvrzené objednávky a v souladu s obecně závaznými právními předpisy

·        c) v případě odstoupení od uzavřené smlouvy ze strany klienta v souladu s těmito podmínkami nebo zákonem vyplatit nejpozději do 14 dnů po písemném obdržení storna rozdíl ceny mezi již zaplaceným pobytem a příslušnými stornovacími poplatky

 Článek VI. - Odstoupení od smlouvy a stornovací podmínky

Klient má právo kdykoliv pobyt zrušit, tj. odstoupit od smlouvy. Smluvní vztah je zrušen  a účast stornována ke dni, kdy je písemnou či ústní formou odstoupení (storno pobytu) oznámeno ubytovateli. V tomto případě má ubytovatel právo účtovat odstupné / stornopoplatky (smluvní pokutu). Odstupné je splatné ihned. Po odečtení odstupného z celkové ceny pobytu obdrží zákazník zpět zbytek ze zaplacené částky. Pokud by výše odstupného (stornopoplatků) byla vyšší než zaplacená záloha, je klient povinen uhradit částku rovnající se výši odstupného (stornopoplatků).

Storno poplatky:

Při zrušení rezervace do dvou měsíců před ubytováním storno neúčtujeme.

V případě zrušení rezervace méně, než 2 měsíce před termínem ubytování, je storno 10% z ceny, tj. záloha.

Zrušení rezervace méně, než 1 měsíc před ubytováním je storno poplatek 50% z ceny, zrušení 2 dny před nebo nedojezd je storno 100% z ceny.

Článek VII. – Zpracování osobních údajů

Viz samostatný dokument GDPR

Článek VIII. – Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno s) občanského zákoníku a § 14 odst. 1 a § 20d a násl. zákona č. 634/1992, na ochranu spotřebitele sděluje prodávající, že s návrhem na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se spotřebitel může obrátit na orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, a to na internetových stránkách www.coi.cz. Česká obchodní inspekce vyřizuje návrhy na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy. Pro vyloučení pochybností žádné ustanovení těchto podmínek nevylučuje možnost spotřebitele obrátit se svým nárokem na civilní soud.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
 

Článek IX. – Závěrečná ustanovení

V případě opakovaného využítí našich služeb si Vás dovolujeme zařadit do věrnostního programu, abychom Vám mohli nabídnout výhodnější ceny našich služeb.

Všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 6. 2025 a ruší všechny předchozí platné podmínky.

Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto podmínek zůstávají v platnosti a řídí se podmínkami platnými v době jejich vzniku.